dehazeKategorie

Reklamacja

JAK SKORZYSTAĆ Z REKLAMACJI?

 

Skontaktuj się z nami mailowo – opisz nam swój problem.

W przypadku konieczności wysłania przedmiotu do nas, dokładnie wypełnij formularz dostępny poniżej.

Dołączenie dowodu zakupu przyspieszy proces gwarancyjny.

Odpowiednio zabezpieczoną przesyłkę odeślij na nasz adres podany w formularzu. W celu zwiększenia bezpieczeństwa sugerujemy korzystać z usług kurierów lub paczek/przesyłek z potwierdzeniem nadania.

 

Reklamacje oraz naprawy gwarancyjne rozpatrywane są w terminie do 14 dni.

Gwarancja obejmuje wszystkie wady stanowiące o niezgodności towaru z umową (zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

Reklamacje oraz gwarancje nie obejmują uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania.

 

                                                                                           

DREWMET

Firma Drewmet istnieje od 1985 roku. Pod obecną nazwą - Zakład Produkcyjno-Handlowy "Drewmet" funkcjonujemy od 1993 roku. Zajmujemy się zaopatrywaniem różnego rodzaju sklepów, hurtowni i składów w artykuły ogrodnicze, budowlane, rolnicze, metalowe i narzędzia.

Zakład Produkcyjno-Handlowy "Drewmet"

ul. Piaski Starowiejskie 114
08-110 Siedlce
NIP: 821-000-30-78

tel./fax 25 632 77 08
tel. 25 633 41 95
e-mail: drewmet@drewmetsiedlce.pl

REKLAMACJE:

e-mail: reklamacje@drewmetsiedlce.pl
tel. 506 858 110
Protokol zgloszenia reklamacji
Bez protokołu reklamacje nie będą rozpatrywane.

 

Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem